4e verslag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joop Pors - WaarBenJij.nu 4e verslag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joop Pors - WaarBenJij.nu

Door: Joop

Blijf op de hoogte en volg Joop

13 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Iedereen hartelijk dank voor de reacties.
Inmiddels aangekomen in Dunsborough, 3 dagen, een paradijselijk oord aan de oceaan.
Alles aanwezig om te genieten.
Zon, zee, mooie omgeving en alles wat er te wensen valt.
Veel wijngaarden, prachtige stranden en veel rust.
Het is te warm om lange wandelingen te maken.
Vandaag terug naar Perth en morgen naar Coffs Harbour( oost kust Australie). Helaas komt dan het eind van de vakantie in zicht.
De bijgevoegde foto`s zijn deels van ZA en de rest gemaakt tussen Perth en Margeret river.

Groeten uit een zeer aangenaam verblijf.
Joop

• 13 Januari 2010 - 06:24

Wil Joosten:

Hoi Joop, Niet treuren, lijkt me, bij jou komt altijd weer snel de volgende vakantie in zicht!! De foto van die ene bink met hoed moest ik wel erg goed bestuderen: macho man.
    Joop, geniet nog van wat je kunt zien en ervaren, Nederland is klein en winters!
    Wil

• 14 Januari 2010 - 17:20

Dick Van Den Hof:

Hallo Joop ik heb al je verslagen gelezen en de foto's bekeken vele komen mij bekend voor omdat ik ook in ZA ben geweest en een reis van 2 weken door Australie,op maandag avond steeds minder mensen komt door de vakanties groeten van Dick en geniet nog maar het is zo voor bij.

• 14 Januari 2010 - 19:30

R&B:

Hé Joop, toch ook weer gezellig! Het kan daar wel mooi en warm zijn maar je moet ons missen
    De natuuropnames zijn prachtig en de opnames van jou geven aan dat je daar heerlijk hebt genoten. Prima! Voor de rest van de tijd natuurlijk veel plezier en mocht er tussentijds geen verslagje van jou of reactie van ons meer komen dan een goede reis terug, easy flight
    R&B en Debbie

• 16 Januari 2010 - 19:45

Marleen:

Hallo Joop,

geniet nog lekker een paar dagen van al het goede in Australie en het lekkere warme weer.
    Hier is op dit moment de sneeuw weer verdwenen.
    Veel plezier de laatste week.
    groet Marleen

• 17 Januari 2010 - 20:29

Pim:

Joop,

Geniet er nog even van. Hier is het weer toch niet veel bijzonders. Goede reis terug.
    Groeten Ineke en Pim

• 18 Januari 2010 - 13:51

Marion En Adri:

Geniet nog maar lekker daar van de warmte en de natuur. Prachtige foto's van al die vergezichten. Tijd vliegt voorbij, want het onbegrijpelijk dat je deze week al weer thuis komt. Doe rustig aan en tot in Beuningen maar weer.

• 18 Januari 2010 - 16:57

Hans & Marijke:

Toch echt het laatste bericht van ons aan jou in Australie?
    Je zult wel denken, wat is het dit keer allemaal snel gegaan; wij hebben jouw gezellige afscheids-feestje nog helder op ons netvlies zitten.
    Hoe dan ook, wij wensen je een geslaagde retour-vlucht naar nederland en hopen je snel weer te ontmoeten op de golfbaan, die overigens op dit moment gesloten is. De leiding vindt de baan nl. te nat na alle dooi van de afgelopen dagen. Groet en tot ziens. Hans & Marijke