1e verslag - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Joop Pors - WaarBenJij.nu 1e verslag - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Joop Pors - WaarBenJij.nu

1e verslag

Door: Joop

Blijf op de hoogte en volg Joop

30 Mei 2011 | Nederland, Beuningen

Na enige maanden van het mooie Nederlandse weer te hebben genoten, komen de reiskriebels weer boven.
Deze keer niet met de rugzak, maar iets comfortabeler, naar ik hoop.
Ik wil eind deze week met de camper vertrekken naar de Noordkaap.
De reisplanning op hoofdpunten:
Beuningen- Kopenhagen-Malmö-Kristiaanstad- Jönköping-Karlstad-Gävle. Om daarna via de kustweg naar Lulea te reizen. Vanuit Lulea naar Kemi en daar de Finse grens passeren om vervolgens via Finland (Inari) naar de Noordkaap te gaan. Hiervandaan via de Lofoten en de kustweg in Noorwegen terug te keren naar Nederland.Omdat het een lange reis is met veel variabelen, is de einddatum noch niet bekend. De planning is eind juli weer in Beuningen te zijn.

• 30 Mei 2011 - 18:53

Wil Joosten:

Joop,. hele goede reis. Aan de voorbereiding zal het niet liggen ....... en kom voroal goed terug!\Geniet,
    groet,
    Wil en Fran

• 30 Mei 2011 - 19:05

Arno:

Hoi Joop,

Geniet ook van deze trip. Ik wacht et smart op de zoals gewoonlijk prachtige foto's.

Ik hoop dat je iemand treft onderweg om de lange zomeravonden mee door te brengen met een lekker glaasje wijn.

• 30 Mei 2011 - 19:26

Lenny:

Een goeie en mooie reis gewenst!

• 31 Mei 2011 - 09:19

Mike En Herma:

Hoi Joop, toevallig gisteravond nog aan je gedacht! Hele fijne vakantie toegewenst, maar dat zal wel lukken!! Neem voldoende muggenspray mee, dat heb je daar geloof ik wel nodig!!!
    Groetjes
    Mike en Herma

• 01 Juni 2011 - 12:43

Emmy En Gerrit:

Hallo Joop,

Een nieuwe manier van vakantie vieren. Lekker relaxt en alles binnen handbereik. Na de Zuid-Kaap nu naar de Noord-Kaap. Hopelijk zie je daar het Noorderlicht en als je daarbij het glaasje heft denk dan een moment aan ons.

Goeie reis.

• 04 Juni 2011 - 07:04

Juleke:

Veel plezier Joop. Ben benieuwd hoe het opnieuw reizen met de camper bevalt. Geniet ook van de midzomernacht.
    Liefs Juleke

• 05 Juni 2011 - 15:24

Wim Rutten:

Hoi Joop, Leuke doel om naar toe te reizen. Maak er een leuke tijd van en geniet van het noorden des Europas, ideale tijd om te gaan. Kijk natuurlijk weer uit naar verslag en foto's!
    Vgr, Wim

• 06 Juni 2011 - 11:28

Diny:

JOOP,goeie reis met je camper en
    geniet van al het moois.
    hier is het erg warm met regen.
    GROET wim & diny

• 06 Juni 2011 - 21:22

Ineke:

Zo je bent dus weer op stap. Ik ben nu ruim 2 weken terug van 3 maanden vrijwilligerswerk in Kenia, Mombasa. Basisschool. Half februari vertrokken, half mei weer thuis. Na 2 jaar revalideren van een ernstig ski-ongeluk mocht ik weer op reis. Dus dan ook maar iets nuttigs doen. Mooie ervaring, hele lieve kinderen. Ik ontmoette nog een rare Fin van boven de poolcirkel op Lamu, eiland Noord-Kenia, beetje contact gestoord, maar we hebben wel gelachen. Veel plezier daar, ineke