1e verslag - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Joop Pors - WaarBenJij.nu 1e verslag - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Joop Pors - WaarBenJij.nu

1e verslag

Door: Joop

Blijf op de hoogte en volg Joop

22 November 2010 | Nederland, Beuningen

Hallo Allemaal,
Nu de winter "voor de deur staat" , is het weer hoog tijd om de zon op te gaan zoeken.
Op 5/12/10 vertrek naar Midden Amerika. Ik wil daar de volgende landen bezoeken. Cuba (3 weken)en daarna doorreizen naar Costa Rica. Vanuit San Jose de omgeving verkennen en vervolgens door Costa Rica naar Nicaragua en weer terug via Costa Rica naar Panama te reizen. Daarna weer terug naar Costa Rica (San Jose).
Op 4/2/2011 hoop ik weer terug te zijn in NL.
Groet
Joop

• 22 November 2010 - 18:07

R&B:

Nou Joop, je bent net op tijd om de kou te ontvluchten. De voorspellingen over de komst van koning Winter waren vandaag niet van de lucht. Sneeuw eind deze week..........? Wat ons betreft nog even niet! Veel plezier en stuur af en toe een zonnetje onze kant op.

• 22 November 2010 - 19:52

Ina:

Veel plezier en pik ook wat zon voor mij mee.
    Groeten

• 22 November 2010 - 20:05

Mike En Herma:

Ja, inderdaad; het lijkt behoorlijk winters te worden. Nogmaals: heel veel plezier (ook al twijfelen we daar niet aan..) en kom gezond weer terug.
    Groetjes
    Mike en Herma

• 22 November 2010 - 20:05

Arno:

Hoi Joop, veel plezier op deze reis. Geniet er van en laat ons ook een beetje meegenieten middels deze site.
    Kom veileg weer terug en we spreken elkaar zeker weer in 2011.

• 22 November 2010 - 20:34

Frans:

Joop, je hebt het weer helemaal voor elkaar. We gaan je weer volgen.

• 22 November 2010 - 21:30

Emmy En Gerrit:

We hebben, tijdens een zeer gezellig samenzijn, al een kleine indruk gekregen van je reisplannen. Dit gaat je zeker weer lukken. Laat het koude Nederland even voor wat het is en laat ons genieten van je warme verhalen. Nogmaals goede reis.

• 23 November 2010 - 14:16

Hans En Marijke:

zit nu met een sjaal om dit berichtje aan jou te sturen. Niet dat ik het koud heb, maar om alvast te wennen aan de komende tijd in Nederland. Het blijkt dus weer opnieuw : Verschil zal er altijd zijn.
    Wij hopen, dat jij weer een fantastische reis zult gaan maken met weer vele indrukken van de te bezoeken landen. Het ga je goed en tot een volgend verslag cq bericht.

• 28 November 2010 - 23:01

Regina:

Joop, dit wordt weer ongetwijfeld een fantastische reis en ik verheug me op jouw verhalen en foto's. Ik wens je een goede reis en een ontzettend goed verblijf in Midden Amerika (Cuba, Costa Rica en Panama) Hoezo een tikkeltje jaloers?
    Hartelijke groetjes, Regina

• 03 December 2010 - 12:52

Diny:

JOOP.,
    je hebt het goede tijd gekozen om
    weg te gaan,geniet ervan veel cobalibre drinken ,want het klimaat maakt je dorstig.
    Groetjes
    Wim & Diny

• 04 December 2010 - 16:49

Toon:

Joop goede reis.!!!
    Hopelijk weer mooie verhalen en natuurlijk prachtige foto's
    zodat wij in deze winterdagen ook een beetje van de zon kunnen genieten al is dat op afstand.!!
    En tot ziens in februari.

Groeten
    Toon & Marian