2e reisverslag - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Joop Pors - WaarBenJij.nu 2e reisverslag - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Joop Pors - WaarBenJij.nu

2e reisverslag

Door: Joop

Blijf op de hoogte en volg Joop

19 December 2010 | Nederland, Beuningen

Hallo Allemaal,
Even een bericht uit Cuba.
Het totale verslag komt later.
Alles ok hier.
Cuba heeft last van koudefronten en daar hebben we last van.
Overdag is het meestal acceptabel , maar ´s nachts daalt de temperatuur soms tot 3 C!!!! en dan soms in een tent! Het is moeilijk te beschrijven, maar dat komt later.
Havana is net een meuseum, maar dan is in een slechte staat van onderhoud. je moet he t beleven.
Prachtige natuur.
De internet toegang is zeer sporadisch en traag.
Ik wens een ieder een bijzondere pretiige kerstdagen en een voorspoedig en gezond nieuwjaar.
Vanaf morgen vertrekken verder naar het oosten en daar is geen internet mogelijk.
De kertboom stond bij een Hotel.
Groeten uit een bijzonder land, waar dingen anders gaan dan in ons land.
Joop

• 19 December 2010 - 22:05

Wil Joosten:

Hoi Joop,

Hele fijne feestdagen, ergens in verwegistan genaamd Cuba. Ik stel het me idd voor als iets dat ooit (waarschijnlijk) fraai was (zie ook 'De ontdekking van de Hemel bv) maar heel veel onderhoud ontbeert. Dat onderhoud pleeg jij -als je in NL bent in osn clubje. Geniet en je bent welkom terugf!

Goed uiteinde en goed begin aan 2011!
    Wil

• 20 December 2010 - 07:55

Jack En Mayke:

Je houd wel van spartaanse omstandigheden en bikkelen of ....word het toch wat minder? En....het is altijd nog warmer dan in NL.

• 20 December 2010 - 09:28

Mike En Herma:

Hallo Joop!
    We kijken uit naar je verslag.. Hopelijk wordt het warmer daar; bij ons is het ook ijskoud, maar we liggen wel in ons warme bed in ons goed geïsoleerd huis. Verder nog heel veel plezier.. en ook fijne dagen en een goed gezond 2011 wensen we je toe.
    Groetjes
    Mike en Herma

• 20 December 2010 - 09:31

Joke De Bel:

Houd vol Jopio!
    Ziet mooi en spannend uit!

Lieve groet,

Joke

• 20 December 2010 - 09:56

Marion En Adri:

Het ziet er weer mooi uit Joop. Maar hier ligt inmiddels 15 cm sneeuw en wij hebben het ook koud. Overdag is het hier ook koud, maar jij hebt daar dus geen last van. Joop fijne kerstdagen en een gezond en ondernemend 2011. Groetjes de Bommetjes

• 21 December 2010 - 15:25

Diny:

JOOP,
    het is bij jou altijd beter als hier.
    volop wintersport,heerlijk,als je niet met de auto weg moet .
    fijne feestdagen en een gezond 2011
    met veel reisplezier met je nieuwe camper

• 21 December 2010 - 19:08

Debbie:

Was je maar bij Jack en Mayke op bezoek gegaan...was tenminste een behaaglijke temperatuur! Moet bekennen, zo ken ik het Caribische gebied in december! Het avondeten foto nodigt echt uit, lekker stoer!
    Ben benieuwd naar je kersterevaring, fijne dagen gewenst en de groeten ook van El en Roel +
    Groetjes, Debbie

• 21 December 2010 - 22:42

Regina:

Ha die Joop. Terwijl ik heerlijk binnen bij mijn haardvuur zit bekijk ik jouw foto's. Een vuurtje buiten en dan ook nog met een heerlijk speenvarken? is ook niet mis. Ik ben bezig met een nieuwe 2e hands auto en je brengt me met jouw foto's wel op een idee, zitten toch prachtige exemplaren bij. Joop ik wens je een fijne kerst en natuurlijk alle goeds voor 2011 groetjes Regina

• 21 December 2010 - 23:58

Marie:

LekkerJoop!
    Ik bekijk jouw foto´s - fijne dagen!
    Ook ik wens je fijne kerstdagen - Feliz Navidad!

God Jul och Gott Nytt År! Önskar dej
    Marie

• 24 December 2010 - 08:20

Juleke:

Hoi Joop,

Weer mooie plaatjes van een verblijf in een heel andere cultuur. Zo te zien geniet je er wel van al kijk je wat zuur op de foto onder de koude douche.
    Fijne feestdagen en ik wacht op je volgende verslag.

Juleke

• 24 December 2010 - 11:45

Hans En Marijke:

Hoi Joop,
    Kennelijk iets misgegaan met onze eerdere reactie. Vandaar nogmaals.
    Wederom genieten van jouw beleve-nissen en het fotomateriaal. Ziet er weer bijzonder uit. Hier is alles oke, bahalve, dat ik met een forse ischias in bed lig. Kan geen kant op, en dat voor mijn doen!! 2e Kerstdag zou ik koken voor de familie en kids, maar dat wordt een recht toe, recht aan gourmetschotel. Ook lekker, toch!!!
    Joop, wij wensen jou een heel gezellig kerstfeest toe op de manier, zoals jij die kunt genieten en voor 2011, veel gezondheid en gedurende de tijd, dat jij niet onderweg bent hopen wij zo af en toe maar wer eens te golfen of een vorkje te prikken etc. Hele fijne dagen nog en tot horens, Hans en Marijke.

• 26 December 2010 - 12:37

Charles En Gerry:

Nou zo te zien is het daar toch wel genieten ondanks de kou.Het lijkt ons in ieder geval een hele belevenis.Wij wensen je een goede reis en een gezond en gelukkig2011 groetjes Charles en Gerry